30/4/09

Tinc dos premis!!!!

Aquesta setmana cultural al poble ha sigut frenètica... és lo que té estar ficada en tants puestos i ficar-me en tants d'altres.

Enguany, com ja ve sent costum en mi, m'he tornat a presentar al concurs de fotografia de l'A.Excursionista La Picossa, i també al Concurs d'il·lustració fantàstica de l'Associacio de Frikis Baronia d'Entença (en tot lo carinyo del mon, eh?). La sorpresa va ser meva quan em van dir que en tots dos concursos vaig guanyar un segon premi! Però si n'hi havien de millors!!!! Bé, deu ser que los pernils van tenir l'efecte esperat.... Aqui teniu la foto i el dibuix premiats:

La foto se titula "Matisos", i es de l'estiu passat, quan vaig fer vivac a la Canal de la Celada, als Picos d'Europa, abans de pujar al picu.


fotografia


I el dibuix se titula "...i els somnis l'hi van arrelar als cabells..." (sempre m'han quedat millor los titols que lo dibuix en si, jeje!)


dibuix


Aprofito per felicitar als altres guanyadors (eh, Copi? jeje!) i als altres participants, sobretot a l'Andreu i a l'Arnau, que estan fets uns campions!

P.D.: l'any que vé lo pernil serà més gros i anirà acompanyat d'algun licor o vinet d'estos cars, a vore si així me toca lo primer premi! jeje!

4 comentaris:

ha dit...

FILISSITATS!

Carles ha dit...

Enhorabona!!! No sabia que el dibuix se't donés tan bé... i la foto és acollonant, vaja!

A la citela estan ha dit...

yo ya vai dir que l'any que be me comprare una capsa gran de plastidecors i us fotre una repassada a tots que quedareu flipats!!

Evidentment, els meus pernils i els meus vins seran mes generosos!

2teixidor ha dit...

felicitats!
estas feta una artista.