1/8/08

Curiositats

Bueno, mentres enllesteixo els reportatges de les vacances, també m'he dedicat a esbrinar com arriba la gent al meu blog.
La majoria arriben gràcies als enllaços des d'altres blogs o webs, però el que més gràcia em fa, suposo que com a la majoria de gent, és saber amb quines combinacions de paraules em troben als buscadors d'internet. He fet una llista, que aniré actualitzant, la podeu veure al marge dret, sota el títol "Com arriben fins aqui?", però de moment aqui us poso el que m'he trobat fins ara:

- 3 voltes rebel (si, evident)

- Carrer de les tres voltes (es que potser ja han fet un carrer en el meu honor, no se)

- Cepeda Urriellu blog (que ràpid corren les notícies!)

- El camí cap a Itaca (no sabré mai si buscaven el meu escrit o el poema...)

- Els nens de la guerra (tampoc sabré mai si buscaven el meu reportatge o alguna altra cosa...)

- Escalada Tivissa (tinc poqueta cosa sobre el tema, però vaja, deu ser interessant...)

- Fins aviat (ves a saber que volien trobar)

- Idiomas scrabble (un reportatge informat que vaig fer!!)

- La Faja de las Flores (pos això)

- Malabars de foc (pobres, potser buscaven com fer-los anar, i els surto jo fent l'indio...)

- Paletes (esta entrada, la dels paletes va ser bona, jeje!)

- Ports escalada Estrets (també poqueta cosa sobre el tema, per desgràcia)

- Regalar un vol en parapente (espero que no es pensessin que els el regalaria jo...)

- Ressenyes de Mallorca escalada (mira que vaig fer coses a Mallorca... però escalar no)

- Tres voltes (un altre d'evident)

- Tres voltes rebel (i l'evident del tot)

- Vivac es fumat (mmmm.... no sé que dir-hi)

- Voltes rebel (més evidents)

Això és tot. Sé que és una tonteria, pero mira, em fa gràcia tu...

4 comentaris:

ldiegoes ha dit...

Bueno, más o menos te cuadran todas esas palabras, pero... ¿y a mi estas?

-fotos de osos con polla grande.
-mirando abajo delas faldas
-por abajo de las faldas
-¿¿donde pastan las ovejas y donde pastan las vacas ?
-pronostico del tiempo en el parque nacional del neuville e

Pero sin duda esa esa "¿osos con polla grande?" Que coño hace mi blog ahí... joder, ni tengo tanto pelo ni la polla grande... jajajajaja

Alba ha dit...

Geme, no se que decirte, eso solo te podia pasar a ti, jeje!!!!
Un besito mi oso!!!!

xavi ha dit...

Benviguda, i això que encara no t'he vist :D.
Sobre els cercadors...mes val que no miri que buscaven al meu :D

ha dit...

Ninyeeee!!!
La llàstima es que no dius que vas gunayr l'scrabble.