30/7/08

Ja he tornat!!!!

Doncs si, ja torno a estar a casa, s'han acabat les vacances, i la veritat és que és una llàstima... però bueno, tot lo bo s'acaba, no?
He tornat empeltada de musica de gaites, de pedres noves i de nous horitzons. Us paso un petit resum del que he fet i he vist estes vacances, acompanyades d'una cançoneta animada.

Comencem amb el resum:
He vist postes de sol fantàstiques, amb un mar de nuvols immens. És l'avantatge de dormir de tant en tant al ras...






He dormit en un vivac que més que un vivac era un balcó amb el món als nostres peus








M'he deixat fascinar altre cop pel Picu Urriellu, aquest cop per la via Cepeda, acompanyada de Josu, Pesquisa i Kepa. També he deixat altre cop que el Picu em deixi destrossada i plena d'agulletes....




He fet nous amics: una cabreta que m'ha demostrat que hi ha animals capaços de tocar-se el cul amb el nas....




... i la preciosa Porca Miseria, amb qui vaig mantenir una breu conversa sobre l'estat de les coses




Quan les agulletes no em deixaven ni moure, o quan el temps no acompanyava, també he fet de turista, i he visitat cosetes com el pont de Cangas de Onís




He pujat amb el telefèric de Fuente Dé a un preu força "assequible" (12€ anada i tornada, total per 5 minutets de res penjada d'un cable....)




A part del Picu, també he pujat a la Torre de Horcados Rojos, amb una mica de mala ostia, tot s'ha de dir....




He jugat a les cuinetes, i ningú ha acabat amb cagarrines...




He anat a la platja (si, jo a la platja, però només un parell d'horetes) a intentar posar-me morena, però torno amb la mateixa panxa de color llet de sempre




I el primer que he fet en arribar a Móra, sense ni tan sols sortir de l'estació de trens, ha estat beure una Estrella, que per estos mons de déu no n'hi trobes enlloc, amb Ferran




I bé, aquest és el resum introductori de les meues vacances. Ara, a seguir treballant!

3 comentaris:

2teixidor ha dit...

Pos les teues fotos també són molt guapes.Tens molta raó quan dius que tot lo bo s' acaba,benvinguda al clot de Móra!

Kepa ha dit...

Vale, siiiii, subimos a Horcados Rojos por que yo em empeñé.... pero...aq ue al final despejo??!!! jejejeje

T'estimo

Mar ha dit...

wow! He trobat el teu blog per casualitat! Quin súper viatge que has fet!! ;)

Que vagi molt bé!! ;)


Mar