15/7/08

Despertaferro!!!!

Lo que té tenir amics que estan malament del terrat és que sempre m'enreden. I bueno, este any, per la Móra Morisca, m'han enredat per participar amb els Almogavers a animar els carrers... bé, m'han enredat a mi i a l'Eloi, i, si he de ser sincera, sort que m'han enredat, perquè realment, m'ho he passat de puta mare.... aqui us deixo unes quantes fotos.
Arreglant-mos, si es que es pot dir que anessim arreglats...













L'Eloi i jo...




I sortim al carrer!!!!















Una foto de grup




Quan acabem, cervesa per un tubo!!!!




I a descansar una estoneta, que demà serà un altre dia!




Jo ho deixo aqui, i no penjo mes fotos ni videos ni, res, que suposo que ben aviat les podreu vore a la nova i fantàstica pagina dels almogàvers. En aquesta pagina podreu saber qui eren els almogàvers i qui som (ara ja puc dir que en sóc un d'ells).
Això si, no em cansaré de repetir que ha estat un cap de setmana fantàstic!

4 comentaris:

A la citela estan ha dit...

ei ei ei.. la primera foto es brutal... realment aquells pantalons van acabar ben rajats...

el de la foto soc yo, o com me dien aquells dies; josmar (pels pantalons), follet tortuga (per lo que portava penjat) o la rulote...

Jordi Alfonso ha dit...

JOrdi esta de VIllage PEople...ni Almogavers ni gaites!! esta sembla del dia del Orgullo gay!!!!!!!XDDD

DOncs si et van enredar no et desenredis ke t'ho pasaras collonut amb esta gent.
Algun dia hi torno...sip ...nostalgia...

A la citela estan ha dit...

aixo aixo com mes gent millor.. es un orgull que te considerin tan guay que diguin que amb tu t'ho passaras de conya... fantastic!

xavi ha dit...

Cridaria Desperta Ferro!! però encara pateixo una mica de ronquera post afonica.