9/6/08

Tinc un premi! Visca!!!!

Pos això, que m'han donat un premi d'estos que se dónen entre els blogs!!!! M'he la otorgat el gran Yeti , i estic contentissima!!!!
A vore, explico de que va i tot:

Este d'aqui dalt és lo dibuixet que te donen per a que puguis fardar de que tens un premi.

Les normes son estes (entre parentesis i cursiva lo que dic jo, eh?):

- En rebre lo premi, s'ha d'escriure un post i mostrar el premi (ja ho he fet, i m'ha tret d'un apuro, que feia dies que no actualitzava....), indicant el nom del blog o web de qui te'l regala, i enllaçar-lo al post d'aquest blog o web que et nombra guanyador ( o sigui, lo que ja he fet, no?, he dit que es de part del Yeti i per si de cas, l'enllaç el repetixo aqui) (per si no ho sabeu, apreteu la paraula "aqui", ok?)

- Escollir un mínim de 7 blogs que creguis que brillen per la seua tematica i/o disseny. Escriure los seus noms i els enllaços. Avisar-los que han estat premiats amb el premi "BRILLANTE WEBLOG" (que bueno, això serà lo mes dificil, escollir-los... per cert, a mi el nom del premi em sona a producte de neteja, no se)

- Com a opció, se pot exposar el premi amb orgull i tal, posant un enllaç i altres floritures.

A vore, ara vé la dificil feina de decidir-me.... es que tampoc sé si se pot repetir algu que ja el tingui, de fet, no se ni qui el te ni qui el deixa de tenir, pero bueno.....

- El meu llombrígol, perquè les seves dissertacions grafiques i textuals sobre identitat, nacio i política m'encanten.
- Lo Manicomi, perquè em fa riure i m'admira les coses que arriba a trobar per l'internet.
- Lo Racó de Jordi, perquè lo noi fa punts com pot per aconseguir ser l'hereu de l'illa. I perquè és un tio implicat amb lo poble.
- Xavz's Cafè, perquè és lo meu friqui preferit i perquè em va donar el primer premi del torneig d'Scrabble d'este diumenge passat (ho havia de dir!!!!)
- As tierras olbidatas, perquè m'agrada veure que a tot arreu hi ha gent que lluita per la seva terra, i ho fa en la seva llengua, encara que a mi se m'escapin algunes paraules. Entalto Aragon!!!!
- Todo se andara..., perquè el tio Boireta s'ho curra, i és un gran coneixedor i difusor dels nostres paisatges.
- De punta a punta, perquè sempre m'ha fet gracia i m'ha caigut bé lo noi. I els repors que penja són preciosos!

Pos això, em sembla que ja esta! Moltissimes gracies altre cop al Yeti, i de passada, també moltissimes gracies als que em llegiu i compartiu les meves experiències! Petonets a tots!

5 comentaris:

xavi ha dit...

La emoció m'omple i em deixa amb poques coses a dir :D.
Gràcies...

A la citela estant ha dit...

el mateix dic!!! moltes gracies, ara falta triar els 7...no tinc tants coneguts amb blog... si en voto a menys passa algo?

Alba ha dit...

Si en votes a menos..... pueeess..... em sembla que no passa res. Només que se t'apareix l'espiritu de bill gates obligante a instal·lar el windows vista fins i tot al despertador i al forn.
Ah, i de res xavalins!!!!

Llombrígol ha dit...

Moltíssimes gràcies!

Tan aviat com tingui uns minuts me dedicaré a lluir aquest brillant premi! :D

PD: Gràcies per la descripció del meu bloc... :p

Anònim ha dit...

Eyyy. Un petó y enhorabona, Alba...
Voy a tener que ponerme en serio a mantener el blog... Gracias por acordarte tu de mi blog mas de lo que yo lo hago. Ya me explicarás como va esto de los premios.

lo tio boireta