17/6/08

Sobre rodes!!!!

Fa com a cosa d'un mes que em vaig treure el carnet de conduir, i bueno, que jo ja tenia en ment comprar-me algun cotxe, a poder ser furgoneta, i vaja, que una no es mou pel cap, sinó pel cor, i estava espitosa i nerviosa, perque el volia ja! Mons pares me deien que tranquila, que anés mirant i tal, però total, que lo primer que vaig trobar me va agradar prou i ja no vaig mirar més. O sigui que, amics i amigues, us presento a la meva nova i primera companya de viatge!!!! (bueno, nova nova no és, és de segona ma, però només té tres anyets)






Des de detras:




En este maleter m'hi cabran totes les motxilles que vulgui, tots los malabars que vulgui, totes les birres qe vulgui i, si vull, també hi podre dormir amb qui vulgui!!!




I de copilot, el Voltes Suprem!




La veritat es que n'estic super contenta. La furgo va de conya, menos quan se'm cala al mig del poble, me poso nerviosa, no hi ha manera de tirar i m'han de venir a rescatar persones a les que no conec de res però a les que estic molt agraïda. De moment, el meu récord és arribar a l'estació de Móra La Nova des de casa en..... 40 minuts!!!!
Au, va, on anem? Ja us porto jo!
P.D.: he tapat la matricula per a que us agafin palpitacions cada vegada que veieu una combo blanca, jeje!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

les meues sinseres felisitasions! si algun dia me trobo una combo blanca calada als 4 cantons i una cosa roja darrere el volant ja et vindre a rescatar no patixis.
pel tema del maleter tas dixat que hi cap tambe tots els hereus que vulguis pero cuidado que se't fotran les birres massa depressa.
molt xula! ara falta que anem a fer un volta
Un xanquer, fotografo, embirrat i possible hereu.

Alba ha dit...

De debó que agrairé la teua ajuda en cas de bloqueig cerebral o del motor. Com a mostra d'això, sàpigues que sempre tindras un raconet al meu maleter. Ai, vull al meu cor....

Joan González ha dit...

jo....vaja catre...jeje.

salut i rebolts
joan

Anònim ha dit...

Mare!! quin perill,
bona sort amb la teua nova vida fernando alonsera.

El de Constantí.

Joana ha dit...

Nena, moltes felicitats!!! Ara a fotre-li canya a munt i avall.

Petons.