4/1/08

Agua para todos... i segueixen insistint...

L'altre dia la Pili em va comentar que per Canal 9, aquesta gran televisió del País Valencià, passava un anunci a favor del transvassament, un anunci institucional, o sigui, pagat per la Generalitat Valenciana. Vaig flipar una mica, però vaja, amb el senyor Camps i companyia rondant per allà, doncs tampoc és d'estranyar... oi?
Doncs bé, he anat tafanejant pel youtube, a vore si el trobaba, i no l'he trobat. Una llàstima, però a canvi he trobat dues joies que no tenen desperdici... jo em pregunto: com collons poden ser aixi? Com ens poden tractar de tantes coses només perquè defensem el nostre territori? No se n'adonen de les bajanades que vomiten?
Res, seieu i mireu tranquilament els videos, i jutjeu vatros mateixos, a vore que us sembla. Per la meva banda, tinc clara una cosa: ni una gota d'aigua pels seus camps de golf i els seus Marina d'Or!


Per cert, si en teniu l'oportunitat, us aconsello el documental "A contracorriente". El vaig veure l'any passat i vaig sortir amb llàgrimes als ulls i ganes renovades de seguir lluitant!

6 comentaris:

Llombrígol ha dit...

Davant d'aquesta... cosa, perquè dubto que pugui tenir un altre nom, em ve al cap aquella cançó del Cesk Freixas que fa: I els del Nord no perdrem el sud... ni un pam de terra NI UNA GOTA D'AIGUA!

Per cert, aquest nen hem sorprèn quan ens demostra tot el que sap sobre la desalinització de l'aigua...

Kepa ha dit...

a reventar los campos de golf y a dinamitar el marina d'or ese del demonio!!!!

Sonia ha dit...

A mi no me vereis por marina d' Or jajajaja

Un saludo Alba!

rosa ha dit...

Si quieren agua para llenar campos de golf y piscinas...pues que la compren en botellas !!!!!!!!!!!!
Curioso que los que menos agua tienen son los que se dedican a construir piscinas y campos de golf!!!!!!! Pu.. especulación!!!!!!!

O mensachero zereño ha dit...

No os olvidéis de Polaris World, no creo que tengan alli restricciones. Podeis ver un reportaje. Sed de golf parecido al de A contracorriente, está en el tubo. Un saludo desde Zaragoza! que baiga bueno!.

Carles ha dit...

No els hauria d'haver mirat aquests videos, m'han remogut les tripes i els budells...