29/11/07

Dies en blanc

Fa molts dies que no escric ni dic res al blog... gairebé un mes! Han estat dies en blanc, i no per falta d'idees o de pensaments, sino per falta de temps. Hi ha moments en que et comences a embolicar en petites coses, i penses... bah! això no em suposarà gens de temps! I és cert, una cosa no et suposa gaire temps, pero també es cert que moltes coses, t'acaben saturant tot el temps disponible, o gairebé....

I avui, mentres feia el cafè, m'he recordat del blog... i he pensat que era trist tenir-lo tant abandonat... però es clar... tantes coses a fer! I a més, la meva vessant somiadora, que em fa sorprendre més d'una vegada "perdent el temps" imaginant el que vull fer... l'Eloi se n'ha anat a fer el Camí de Santiago en solitari, i cal fer-ne el seguiment complert, va i ara decideixo apuntar-me a treure'm el carnet de conduir, somnia en el pont que vé, el temps que comporten les rastes, ves a treure't aquella berrugueta tant emprenyadora, envia un petó a qui estimes, festa d'aniversari, La Picossa obre un forum a internet i et toca fer de moderadora, s'han d'anar a buscar les piragües a Benifallet... realment són tot petites coses, pero m'omplen el temps i al final ho pateix este blog, que potser es cert que se'l llegiu cuatre gats, pero que carai! Sou els meus cuatre gats! I una miqueta si que us estimo! I encara que només sigui per que de tant en tant m'envieu una miqueta d'alegria disfressada de missatge, ja val la pena mantenir el blog més o menys actualitzat.

Doncs això, que intentare anar fent cosetes... petonets!

P.D.: Per cert, Joan, ja estic bé del tot, gràcies per preocupar-te! Em va saber molt de greu no poder venir i a sobre, provocar que Kepa no vingués... haurem de buscar alguna altra excusa! Petonets i fins aviat!

4 comentaris:

Joan González ha dit...

MIAUUUUUUUUUUU...uffsss cuanta feina...surt a la montanya y ja veuras...

salut

joan

Joana ha dit...

runrunrunrunrunrunrunrunrunrunrrrrrrrrrrrrrrrr...................

una petita cosa també es escriure en aquest blog. ;-)))))

el yeti ha dit...

No pateixis, que tothom te moments, en que va més apurat, i alguna cosa es queda en el tinter, no????
Prent´ho amb calma i xino-xano!!
Una abraçada!!

Sonia ha dit...

Llevo una temporada que se podría llamar igual al titulo de esta entrada ...

Haber si me pongo que no tengo tiempo pa na´ que el blog lo tengo dejaillo!

una abraçada