4/10/07

Mallorca I

Doncs això. El diumenge, després de dormir més aviat poc, l'Adrià i jo ens vam llevar a les 7 del matí, encara amb el regust a la boca de Cesk Freixas i de la cervesa. Jo havia d'anar a l'aeroport i ell a buscar el tren cap a Móra. O sigui que després d'un esmorzar ràpid, vam agafar les maletes i cap al metro.

Si no recordo malament, ens vam separar a la parada de Plaça Catalunya. Allí, vaig agafar un bus i cap a l'aeroport!!!! La veritat és que com que sóc un pel desastre, tenia por de no encertar-la i equivocar-me.... això de l'aeroport és taaaaan gran!!!! Però no, preguntant s'arriba a Roma, i això vaig fer. Facturar, agafar el bitllet, pim, pam, i a esperar que es fes l'hora que sortís el meu avió. Vaig arribar molt aviat, tenint en compte que el meu vol no sortia fins a les 11.30.... o sigui que vaig esmorzar dos o tres vegades....

Pero res, un cop dalt de l'avió, en menys d'una hora ja estavem aterrant a Palma de Mallorca. M'esperaven allà un dia plujós, en Karlos i una colega seva, la Vinyet (bé, no sé com s'escriu, xiqueta, si algun dia entres al bloc, ja em diràs com s'escriu el teu nom!)

Vam anar a prendre algo, a dinar i després altre cop a l'aeroport, a esperar a Kepa (que llargues es fan les hores quan esperes, i que curtes que es tornen quan ja ho tens!).

Amb Kepa ja amb nosaltres, vam anar a donar un tomb pels carrers mullats de Palma. El temps seguia plujós, i vam acabar amerats de dalt a baix, pero vaja, no ens va preocupar pas massa...



Emocionats els meus tres companys, varen decidir que jo havia d'anar a veure un "fantastic" monument que els mallorquins encara guarden en peu en una de les seves places.... em vaig quedar sense paraules... jutjeu vatros mateixos....



Em van explicar que durant la Guerra Civil, els republicans van enfonsar un vaixell del bàndol nacional, el Crucero Baleares, i bé, que es va contruir aquest monolit per "honrar-los". Ho trobo bé, són vides que es van perdre. Però és que al bàndol republicà també van morir moltes persones.... deixant de banda que em sembla denigrant que encara hi hagi pels puestos el pollastre.... pero vaja, deixem el tema, que sinó m'engresco massa....

I la tarde la varem passar amunt i avall.... i després de sopar, vam anar a prendre algo a un xiringuito d'estos pijos. I després a dormir; l'endemà, va tocar anar amb piragua pel mar....

D'aquest primer dia només hi ha aquestes tres fotos que he penjat. Els dies següents la cosa millora, jeje! El diumenge només va ser el primer contacte amb una illa que abans havia considerat fins i tot lletja... com ja explicaré, el meu parer ha anat canviant cap a positiu.

3 comentaris:

Llombrígol ha dit...

Trobo què hauries d'explicar en què va consisitir l'esmorzar... xD

xavi ha dit...

Suposo que no va ser una Estrella oi?

Alba ha dit...

Bé, per demanda del públic, explicarem que l'esmorzar amb l'Adrià va consistir en croissants petits amb xocolata sucats en un iogurt natural. Els de la resta del matí eren bàsicament cafè amb llet i alguna pasta.
I no, Xavi, no, no va ser una Estrella... em sembla que d'Estrella només en vaig trobar a un lloc o a dos. Una veritable tragèdia, certament, pero com que ja anava previnguda, vaig sobreviure!