22/9/07

Fins aviat


M'havia proposat que esta setmana publicaria una nova entrada al bloc. En serio que m'ho havia proposat fermament.... si tinc moltes coses per penjar!!! Piragües, muntanya, LaPicossa, Arriel, paranoies diverses.... pero com sempre, m'ha superat la mandra... bé, la mandra i l'estrés pre-vacacional....
Perquè si, perquè me'n vaig de vacances una setmaneta a les Balears, amb Kepa i Karlos (que encara no sé qui és, però es veu que ens ha d'acollir a casa seva...). Alli tocarà més piragua, més muntanya i suposo que alguna que altra tarda "perduda" fent el hippie, que això ja mos agrada....
Doncs això, que em sap molt de greu, però este blog estara sense actualitzar com a mínim una setmana més... però prometo grans reportatges per quan torni!!!!
Vinga, pos, fins aviat!!!!

2 comentaris:

Joan González ha dit...

Che............ bona mandra........

salut

joan

Joana ha dit...

Ui, ui, ui que el cul ja et fa pudor de Mora :-))))))


PD: per qui no ho sàpiga vol dir que quan algú et diu que el cul et fa pudor d'algo vol dir que ja s'acaben les vacances i tornes a casa, en aquest cas a Mora. De totes maneres ja està be que el cul pudeixi a algo bo, no?? jijijiji, estic molt malament.