8/7/07

Jo també he sigut ocell per uns instants

Bé, no sé perquè, però avui el programet este, o com n'hi vulgueu dir, se m'ha revoltat i no em deixa posar el títol, que hi farem. Ja mirare d'arreglar-ho.

Doncs bé, l'any passat, el meu germà Eloi i jo vam decidir regalar-los als pares, pel seu aniversari de casats, un vol en parapent. Una experiència altament recomanable!

Vam anar a Àger, on uns xavals maquíssims ens van fer de monitors i ens van permetre veure el món tal i com el veuen els ocells....





L'Eloi va fer aquesta foto des dels aires..... que petits que son els arbres.... que fràgil i encisador sembla tot des de dalt!











Repetiria mil cops l'experiència.....

7 comentaris:

Kepa ha dit...

y si te digo que he conocido a una persona que hace parapente y me ha ofrecido saltar con él....

Alba ha dit...

Querido Kepa, te voy a contestar dos cosas:
1- A que no hay huevos?
2- En el caso que los haya, ya tardas, y yo tambien quiero!!!

ldiegoes ha dit...

Pareja... estais de la olla...

Si, esa cosa que teneis vacia sujeta al cuello por debajo de las orejas, que más bien parecen las asas.

NO HAY HUEVOS NI OVARIOS!!!

Voltes... tu no quieres a tus padres. Bueno, mejor dicho los quieres... matar y heredar

Joana ha dit...

Dissabte i diumenge passata a la Mussara hi havía molta gent practicant parapent. Vam parar el cotxe perqué volía fer una foto i un d'aquest parapents (amb dues persones assegudes) va passar molt a prop nostre: ostres, com xisclaven!!!!! jajajajajajajajaja

No se si sería capaç de pujar-hi en un trasto d'aquest, glups!!!

Alba ha dit...

Jo, es una experiencia alucinant! Us ho recomanaria a tots, sense cap dubte! Joana, si en tens l'oportunitat, no ho dubtis ni un segon!
Luis, si a mis padres les regalo un finde en un balneario me desheredan.... no veas lo que disfrutaron! Supongo que tengo unos padres poco convencionales, jeje!

el yeti ha dit...

i jo que a Ager, nomes hi esta per escalar, i fer espeleo....
Estaria bé aixo de volar, agun dia s´haura de provar.....

Sonia ha dit...

Que experiencia tan emocionante ,espero algun dia provarlo !!!!