13/6/07

Picu Urriellu, l'assoliment d'un somni

Un cop iniciat el bloc, arriba el moment d'omplir-lo de fotos i sensacions.



Fa uns 7 anys, dins meu va començar a formar-se un somni, una ilusió, tot per culpa d'un gran amic. Aquesta ilusió es deia Picu Urriellu, també conegut com a Naranjo de Bulnes, tot i que a mi m'agrada molt més el nom amb el que el coneixen la gent de la zona, o sigui, Picu Urriellu. Aquest fantàstic cim tan sols es pot assolir escalant. Nombroses vies d'escalada recorren les seves parets, i milers d'escaladors les ressegueixen amb els seus dits cada any.



Doncs bé, per atzars del destí, aquest somni no s'ha pogut complir fins ara. De la ma de Josu, aquest gran company, vam acariciar la roca, i aquesta ens va oferir, a estones dolçament i a estones amb brusquetat, un camí fins al seu cim.


El Picu se'ns presenta imponent davant nostre. La pujada es dura (almenys per mi), pero ens mou el desig.




Un moment de l'ascenció (foto de Josu)




L'esperada foto, els dos al cim del Picu Urriellu (foto de Josu)


La linia escollida va ser la dels Martinez, a la cara Sud. Facil, facil, sobretot perquè en aquests moments no es pot dir que estigui a tope amb l'escalada. Ja m'hagués agradat poder fer alguna cosa més complicada, pero he de reconeixer que ja en vaig tenir prou. Una linia preciosa, una muntanya magnifica, un entorn incomparable i la millor companyia. Gracies Josu!


P.D.:Amb nocturnitat i alevosia, l'hi he robat a Josu de la seva web (Todo Escalada) la ressenya de la via que vam seguir.


5 comentaris:

Joana ha dit...

Desde Reus la meva més sincera enhorabona per l'assoliment del teu gran somni.

FELICITATS CAMPIONA!!!!

Kepa ha dit...

Felicitats!!!!!!!!! a mi me toca dentro de poquito por la Cepeda....intentaré hacer algun largo de primero pero no prometo nada.

Petons!

Alba ha dit...

Gracies! jeje!
Kepa, no prometes nada? Se que puedes ir de primero, o sea que ya sabes...

Josu ha dit...

Eso, eso, kepa de primero al Picu. Tu insiste, Alba, que los dos solitos lo disfrutareis más inténsamente.

Sonia ha dit...

Enhorabona!!!Aquest pico es impresionant. Jo fa relativament poc vaig aconseguir un dels meus somnis. Ahora complert...vaig a la recerca del pròxim . però sense cap pressa ...

salut