27/6/07

Kayak a Santa Llucia

Un diumenge vam decidir anar, mons pares, mon germà i jo a fer una miqueta de mal a la platja de Santa Llúcia, que si no m'equivoco està al terme del Perelló. La idea va ser fer una miqueta de ruta seguint la costa, i entrar a alguna cova de les que hi ha als petits penya-segats de la costa. Va ser una sortida guapissima, totalment recomanable!


Les fotos les van fer mon pare i l'Eloi...


Preparant-nos...


I sortint a mar...


Algunes fotos de l'excursioneta
L'Eloi...

El Lluís...
La Montserrat....
I jo....



Mes fotos...

Una de les petites coves a les que vam entrar. La roca es practicament tota conglomerat, i la força de l'aigua ha esculpit amb els anys forats i formes capritxoses.







Bé, i això es amb el que vam perdre el matí d'un diumenge força calorós. Si no fos per aquesta activitat, em sembla que este any no m'haguessin vist a la platja....

3 comentaris:

ldiegoes ha dit...

uhmm... podíais organizar algo así.

Sería la única vez que me veríais pisar el agua de mar.

Joana ha dit...

No m'imaginava que fer kaiak al mar sería tan interessant.

Una zona preciosa!!

Alba ha dit...

Luis, ya sabes que solo tienes que decirlo! Un finde que tengas libre, podriamos quedar, no? Y que se apunten Joana y Compi tambien!
Joana, realment es preciós fer kayak per mar.... es l'unica manera que em fa ilusio la platja, jeje!