15/6/07

Cap de setmana

Mires aquesta foto i que veus?



Jo veig l'espai, la immensitat sota els meus peus, fins i tot sóc capaç d'imaginar com la brisa m'eixuga la suor, com el cor es relaxa després de l'esforç, experimento l'alegria d'haver assolit un objectiu, d'haver-lo fet realitat. M'agrada arribar, sigui on sigui, i sentir-me capaç de fer-ho.

Mil vegades m'han preguntat perquè pujo muntanyes, perquè insisteixo en cansar-me, en arrebossar-me en el fang, en embrutar-me, en fer-me ferides, en passar calor i fred. I no tinc resposta. Senzillament m'agrada arribar, i sentir l'orgull d'haver-ho aconseguit. Que ningú em parli de sentir-me més lliure, sentir-me més unida a la natura, o de sensacions que ratllen l'esoterisme. No em sento més lliure quan vaig a la muntanya, ni em sento més a prop de cap déu. Senzillament em sento bé.

Perquè la gent va a la platja? Per que l'hi agrada. Doncs és el mateix. M'agrada poder arribar al bar, un cop acabada la jornada, i sentir-me orgullosa del que he fet. I ja està, no té més. No cal que busqueu explicacions trascendentals.

I ara mateix, me'n vaig a acabar de fer la motxilla. M'espera un bon cap de setmana, a la muntanya evidentment, amb una colleta de Mendiak. No crec que trobem cap resposta als grans dubtes de la humanitat, si la trobessim, ja us ho faria saber, però del que estic segura és que el diumenge, quan tornem a estar a casa, dutxats i descansant, estarem orgullosos del poc o del molt que haurem fet.

Bon cap de setmana familia!!!

9 comentaris:

Joana ha dit...

Jo veig a la foto quelcom més del que dius, jijijijiji.

el yeti ha dit...

Toatalment d´acord amb tu. Hi ha gent que li agrada amuntegar-se a la sorra de la platja, i sentir el "lloro", torrar-se com una gamba....
jo prefereixo, que el vent m´acaroni, que la llum, em desperti, anarme´n a dormir amb els ultims rajos de sol, sentir l´aire lliure, i que sóc un nomada amb motxilla.....
La sensació de llibertat que et dona la muntanya, no te preu....

Kepa ha dit...

pues el fin de semana ha sido brutal brual no??? ejjejee

Alba ha dit...

La veritat es que si que ha estat un gran cap de setmana!!!! Moltes sorpreses i moltes alegries, en un entorn inigualable, els Ports. Nois, los que vau venir, sou genials!!!!
Ah, i per cert, si que ts tu la de la foto Joana! Espero que no t'importi que et posi de sex simbol al bloc, jeje!

Joana ha dit...

Ha sigut un cap de setmana inoblidable, brutal com diu el Kepa.
Es cert que l'entorn es extraordinari pero la companyia no te preu.

Joan González ha dit...

Un mar de sensaciones...

salut

joan

Pd. coneixes a l'Artemi ??

Alba ha dit...

Joan, conec un Artemi, el que mos va vendre el televisor, jeje! Mos coneixem?
Joana, m'alegra saber que valtros també hi vau passar tan bé com jo!!! (espero les teves fotos, eh? ;))

Joan González ha dit...

Si es L'Artemi de la tenda , ara de Milar, avans ELITE, si el veus li dones records de part meva... jeje

salut

joan

Alba ha dit...

Ei, Joan, el mon és un mocador, eh? Bé, quan el vegi, que el veig poc, ja l'hi donare records de part teva!
Per cert, sóc una mica lenta, pero per fi he visitat el teu blog... es genial! Felicitats!